Jag buzzar Nivea cellular hyaluron filler + firming

Genom Buzzador har jag nu fått möjlighet att prova på en dagkräm från Nivea som heter ”Nivea cellular hyaluron filler + firming”. Denna dagkräm ska accelerera hudens egna förnyelseprocess genom att aktivera hudcellernas egen produktion av hyaluron och kollagen. Detta ska i sin tur resultera i fastare hud samt att rynkor reduceras. Detta sker genom produktens aktiva ingredienser hyaluronsyra, magnoliaextrakt och kreatin. Hyaluonsyran hjälper huden att binda vatten, magnoliaextraktet ökat hudens motståndskraft mot externa stressfaktorer och kreatin ger cellerna energi.

Krämen innehåller även spf 15 med UVA-skydd som skyddar mot farlig UV-strålning, cellskador och ålderfläckar orsakade av UV-strålning. Jag är ju stor fantast av solskydd så detta är ju ett stort plus enligt mig!

Du kan läsa mer om produkten HÄR om du vill.

 

Vad krämen sen ger för resultat på längre sikt är ju svårt att uttala mig om redan nu då jag tänker att det tar ett tag innan huden liksom ”reagerar”. Men det jag upplevt hittills är att krämen är väldigt lätt att smörja in och att den har en fräsch lättsam doft. Jag får som sagt fortsätta använda ett tag innan jag kan ge något utförligt omdöme om dess funktion.

Sen är det ju så att jag i vanliga fall använder mig av produkter från Maria Åkerberg och de produkterna är helt fantastiska och passar mig jättebra så jag har svårt att tänka mig att jag byter ut dem ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: