Nr 13: Favorit tv-serie

Vet att det finns många där ute som plöjer ena serien och säsongen efter den andra men den kategorin tillhör verkligen inte jag. Jag skulle säkerligen kunna göra det om jag väl börjar, men som det är nu så är det inte direkt mycket tittande på tv eller andra streamingtjänster som hinns med i mitt liv. Eller hinns med är väl fel att säga, men det är inte det som jag prioriterar i mitt liv. På sin höjd blir det en stund i tv-soffan på kvällen när jag ska äta min kvällsmat och då är det mest zappandes runt bland alla kanaler som gäller.

Det jag gillar att titta på är diverse bakprogram som jag har skrivit om tidigare och det räknas väl inte som någon tv-serie i den bemärkelsen. Sen är ju olika komediserier underhållande att titta på och kräver i regel inte att man följer varje avsnitt för att hänga med så några sådana program kan man ju stanna vid i zappandet.

Men som sagt inga serier som jag följer slaviskt och ”bara måste se”.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: