Slut på semestern

Och bara så där så har fyra veckors semester passerat! Galet vad fort de veckorna gick! Skrev ju ett inlägg innan semestern (HÄR) hur vi velade med vad vi skulle göra på semestern i år och efter många om och men kom vi då fram till att inte boka något utan hålla oss på hemmaplan. Och så har det verkligen blivit vilket har varit skönt på sitt sätt. Visst är det alltid kul att åka iväg och få lite miljöombyte ibland, men det har fungerat väldigt bra att bara vara hemmavid också. Mycket säkert beroende på det kanonväder vi har fått njuta av hela sommaren så många dagar har liksom bara tillbringats slappandes i solsängarna här hemma och dagarna har som sagt bara flugit förbi.
 
Som lite avslutning på min semester (Jimi har en vecka kvar) drog vi tisdags iväg på en liten "Shopping-roadtrip" till Gällstad och Borås. Är ju alltid lite kul att fylla på med lite nytt i garderoben! Det som köptes var tre par jeans, en skjorta, en kjol, en enklare sommarklänning och en mysigare "krypa-ihop-i-soffan-klänning".
 
 
Men nu är då alltså semestern slut och igår, torsdag, var jag tillbaka på jobbet igen. Nu har jag ju förmånen att ha ett jobb som jag verkligen älskar så det var ingen jobb-ångest övet det utan bara kul och spännande att få komma igång igen! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: