Nr 5: Bild på vad jag senast köpte

Jag har varit ofantligt dålig på att handla några kul saker på sistone faktiskt. Har liksom inte haft den rätta känslan på nåt vis, men hoppas den återkommer snart!

Så det senaste som jag köpte då, om man inte man räknar mat som det ju handlas en hel del, var en elvisp! Inte direkt spännande precis men den som jag hade gick sönder så det var ju inte så mycket att välja på egentligen.

Började inför köpet googla runt på olika vispar och vad som kan vara bra att tänka på vid inköp. Kan väl säga som så att den googling gjorde mig väldigt villrådig då det fanns massa olika saker att ta hänsyn till om man ska vara noga! Jag hade väl tänkt att det inte kan vara så himla avancerat med en elvisp men tji fick jag!

Och skulle man följa alla dessa råd och rekommendationer så var det ju även en hel del pengar det handlade om. 500 kronor var knappt ens lönt att räkna med utan lätt några hundralappar till! Jag hittade till slut en visp som verkade fylla alla viktiga kriterier som jag tänkte rikta in mig på.

 

Så när vi var i Göteborg för nån vecka sen för att köpa solsängar så passade jag på att slinka in även på Elgiganten där för att köpa min visp. Då fanns inte den som jag tänkt mig i butiken men jag var ju ändå inställd på att köpa en visp där och då för att liksom få det överstökat. Det fanns inte alls många att välja på där, vilket kanske var bra, så jag valde helt enkelt ut den av dessa som kändes bäst.

Och här är den då min nyinköpta elvisp:

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: