Nr 6: Fem olika bilder från 2015

Detta var lite kul faktiskt, att välja ut fem bilder från 2015! Jag har inför detta gått igenom mina instagrambilder från 2015 och valt ut följande:

Jag börjar med denna bild som är tagen precis i början av 2015, närmare bestämt 1 januari, träning är ju en stor del av mitt liv så en träningsbild måste det ju bli:

 

Nästa bild är från 1 maj när det arbetades för fullt med att gräva här i trädgården. Förberedelse inför mursättning och stengångar:

 

Baka är ju en stor passion i mitt liv och dessa ”Nutella Pop Tarts” blev jag nöjd med, både utseendemässigt och smakmässigt:

 
Du kan läsa mer om dem HÄR

 

Vi hoppar sen till hösten, närmare bestämt slutet av oktober när vi tillbringade några dagar i Lübeck:

 

 

Avslutar med denna bild som symboliserar att jag efter en ganska så turbulent höst i november fick besked om ny arbetsplats. Att det sen dröjde ganska många månader innan jag väl kunde påbörja min nya tjänst är en helt annan sak. Men efter 15 år på samma arbetsplats kändes det helt rätt att testa på något nytt. Och det har ju sen lett till en hel del förändringar arbetsmässigt minsann!

 

 Japp där var ett litet axplock från mitt 2015!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: