Blogg100:28 - Teamträff

Idag var det då dags för min allra första Teamträff! Trots att jag inte direkt visste vad det innebar så var jag full av förväntan då klart. Och jag är verkligen inte missnöjd nu när jag är hemma igen ett antal timmar senare!
 
Vi var väl egentligen fyra deltagare plus tre arrangörer kan man väl säga. Och det har varit en oerhört lärorik och intressant dag, men fram för allt väldigt kul!
 
Vi har fått lära oss massor om vad som händer och sker på en tävling och vägen dit (och efter), vi har tränat både rent fysiskt men även posering så klart och haft prat om den mentala biten runt omkring det här med en tävlingssatsning och livet runt omkring detta. Vi har fått lära oss om makeup inför framträdandet på scenen och vi har haft allmänt berikande samtal!
 
Verkligen en fantastiska dag och timmarna bara försvann, hade räknat med typ 4-5 timmar men var hemma efter typ 6,5 timme! Så nu är man lite halvslö helt enkelt så det får bli dusch och sedan en bra film. Känns himla bra att vara ledig i morgon!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: