Sista rycket innan semestern

Måndag eftermiddag och jag har två ynka arbetsdagar kvar innan semestern! Ska bli skönt att bara vara ledig och göra ingenting typ!

Har ju varit ganska dålig på att hålla det uppdaterat här och jag funderar titt som tätt på att avsluta bloggandet helt. Men samtidigt är det ju lite som en slags dagbok över livet och det är ju kul att kika tillbaka genom alla inlägg som har gjorts genom åren. Började ju blogga för många herrans år sedan på portalen som jag vill minnas hette Zoomin. Denna försvann dock efter några år och så då även alla mina inlägg där. Finns säkert nånstans i cybervärlden att hitta om man skulle orka engagera sig…

Efter det gick jag över till just blogg.se med bloggen http://smid.blogg.se/smidsfashion/ i slutet av december 2008. Där höll jag till i några år innan jag i juni 2014 gick över till denna blogg. Så visst har det blivit en hel del inlägg genom åren minsann! Får väl fundera lite till på då huruvida jag ska vara kvar här eller inte.

 

Nu ska jag alldels strax bege mig in mot stan för formcheck hos coach vilket alltid är lite pirrigt på nåt vis när den där tången kommer fram! Man vill ju alltid ha så bra resultat som möjligt. Sen är det ju så att ju längre man har kört på desto svårare blir det ju att få resultat då det inte finns lika mycket att förbränna på kroppen längre och det som är kvar vill kroppen helst behålla. Men så länge det inte går åt fel håll får man väl vara nöjd helt enkelt!

Jag har ju kört på ganska så hårt nu med både kost och träning och det har ju gett resultat. Det som är irriterande är att jag efter förra tävlingen sabbade formen så kolossalt vilket gjorde att det var en tuff väg tillbaka! Finns ju ingen annan att skylla på än mig själv heller tyvärr. Men som sagt nu är det på bättringsvägen och rätt kost och träning ger ju resultat så bara att kämpa på. Men kommer så klart under kommande semester ta det lite lättare på i alla fall kosten för att inte bli allt för uppstyrd utan kunna äta något extra gott nån gång då och då!

Mindre kul att jag nu i dagarna troligtvis har åkt på hälsporre vilket sabbar en del av min träning så klart! Jag är inte den person som gillar att ha ont och bli begränsad i vad jag kan göra! Men får försöka hålla mig till tåls några dagar så foten får vila lite sen kan jag ju fortsätta med den mesta av min träning ändå men undvika att belasta foten genom promenader och springning. Så jag ska väl inte gnälla allt för mycket, finns de som har det mycket värre!

Och tänk om vi hade bokat resa till Österrike för att vandra i bergen där som vi faktiskt pratat om! Hade ju kanske funkat så där i och med detta. Så känns bra att vi inte har bokat något helt enkelt utan jag får försöka lära mig att sitta ner och vila på hemmaplan. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: