Mitt första dopkort

Förra veckan fick jag en beställning på ett dopkort till en kille. Jag har aldrig gjort något dopkort innan så det var en ny utmaning. Men visste att jag vill testa på att göra kortet i form av en "dopklänning" som jag sett massor av varianter av på nätet. Så efter lite googlande efter en mall som kändes rätt så var det bara att sätta igång.
 
Jag valde att göra kortet ganska så enkelt och stilrent då det var mitt första försök. Har som sagt sett massa varianter på nätet med olika mängder av detaljer. Men "min" stil rent generellet är ganska så enkelt och stilrent, även om jag önskar att jag kunde få till det lite mer på något vis. Men det kanske kommer någon gång i framtiden... Det är ju inte så att jag pysslar så värst mycket nu för tiden då den mesta del av min tid går till min träning.
 
Så med det i tanke så är jag klart nöjd med mitt allra första dopkort: