Michael Kors Smartwatch

Ett av de bästa inköpen under Göteborgsresan var en "smartklocka" från Michael Kors! Jag har kollat in den ett tag på nätet och väntat p att denska släppas här i Sverige och mintanke då var att beställa den. Men nu upptäckte jag att det fanns en Michael Kors-butik i Göteborg (hade ingen aning, vill inte minnas att den har funnits där innan) så då gick vi så klart in där. I första hand var jag kanske just då på jakt efter ett smycke eller så eftersom jag var osäker på om klockan fanns till försäljning än. Men där fanns den minsann! Precis så snygg som jag förställt mig så klart!
 
Så efter en kort stnds tvekan så bestämde jag mig för att köpa den! Känns ju bättre att köpa i butik och få hjälp på plats istället för att beställa på nätet.
 
Jag är väl inte i något större behov av en "smartklocka" med dess funktioner men det är ju som en vanlig klocka också... Och jag tänker definitivt att det är en "träninsgklocka" utan då kanske mer att se vad som händer på telefonen utan att alltid plocka fram den... Varför man nu egentligen behöver det?! Men snygg är den i alla fall och jag är helt klart nöjd med mitt köp!
 
Här har du ett litet klipp som visar några av de funktioner som finns på klockan, men som sagt den går använda till att ha koll på tiden också även om det kanske inte är det som reklamen visar som huvudsyfte:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: