Poseringsträning

Inför kommande tävling så är det ju inte bara träning i form av cardio och muskelbygge som behövs utan även träning i att kunna visa upp min fysik på bästa möjliga sätt. För det spelar ju ingen roll hur många timmar jag lagt ner i gymmet och i köket om jag sedan inte kan visa upp mitt resultat på ett bra sätt!
 
Så nu med ynka fyra veckor kvar måste jag öka på min poseringsträning ganska så rejält! Detta är något som jag tycker är ganska så svårt, vilket nog hänger ihop med att jag inte är så värst bekväm med att "stå på scen"! Men som sagt kan jag inte visa upp min fysik har jag absolut ingen chans what so ever. Så nu är det dags för klackar på att svassa runt och oja sig framför spegeln för att få till så bra kvartsvändingar och I-walk som möjligt! 
 
Förra tävlingen, som ju var en ren nybörjartävling, har upplägget att alla deltagare får göra sina kvartsvändningar och och sin I-walk. Men på alla andra tävlingar så är det bara ett visst antal av deltagarna som frå framföra sin I-walk för man kan bli utslagen redan efter första bedömningen med kvartsvändningarna... 
 
Och jag vet som sagt att jag har mycket att lära mig så full fokus på att öva, öva och öva nu då!
 
Mina kvartsvändningar från 2016 har ni här:
 
 
 
Och här är min I-walk:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: