Nr 11: Puss eller krambild med dig och någon annan

En passande punkt att skriva till idag, 4 augusti, då det är våran bröllopsdag idag! För just 4 augusti 2006 gifte vi oss efter att ha varit tillsammans i hela 10 år!

Så idag firar vi helt enkelt 12 årig bröllopsdag, vilket då enligt ”bröllopskalendern” även kallas Sidenbröllop!

Helt galet ändå att det redan är tolv år sen (och att vi har varit ihop i 22 år)! Det är ju en dag som man kommer ihåg väldigt väl och väl förhoppningsvis alltid kommer att komma ihåg väl!

Nu hade vi inget hejdundrande bröllop utan vi gifte oss lite i smyg, med enbart våra föräldrar och syskon som närvarande under en borglig vigselakt. Kanske inte att jag minns så mycket av själva vigselakten som bara tog typ några minuter, utan jag minns mer allt runt omkring. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta, till exempel om Jimis frieri under vår semesterresa och besöket i Postojnagrottorna, smusslandet och planerandet i och med att det skulle vara hemligt, fixande med kläder och så klart själva dagen med fotografering innan, själva vigselakten och middagen efteråt… Men tror ändå att det väl egentligen att det kanske inte ä lika intressant för er andra utan mest mina egna minnen som värmer i mig.

Men det var verkligen en fantastisk dag som jag vårdar ömt i hjärtat och jag er fram emot att få fira många fler bröllopsdagar framöver!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: