Passion for baking

Som många av er här säkert vet eller har förstått så gillar jag att baka! Något annat som jag också älskar vad det gäller bakning är ju att kolla alla olika bakprogram på tv eller diverse klipp på typ youtube och sånt.
 
En stor favorit och idol som jag har är Manuela Kjeilen som bland annat driver bloggen "Passion for baking" men som även tidigare har haft en programserie på TV8.
 
Dessutom har hon skrivit ett flertal böcker och hon har en grymt bra Youtube-kanal där hon delar med sig av sina knep och tips för att lyckas med bakandet. 
 
Så ni kan ju gissa vilken lycka det var när jag för ett tag sedan blev erbjuden att besöka Manuela och hennes studio?! Det var som att kliva in "Bak-himmelriket" i detta fantastiska kök med så många härliga saker och färger! Och att få träffa denna underbara Manuella är ju så galet häftigt - hon är ju liksom som en idol för mig! 
 
Så otroligt häftig att ha fått stå där i Manuelas härliga kök!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: