Mitt framgångsår vecka 23

Målet för vecka 22 har liksom bara passerat på något vis och jag har inte, vad jag reflekterat över i alla fall, hamnat i läget där jag tänkt att jag inte kan och heller inte haft tid att reflektera över hur jag sett ut/känt mig! Dagarna har liksom bara rullat på helt enkelt och det är ju bra på sitt sätt.

 

Målet för vecka 23 tänker jag inte ens försöka mig på ärligt talat då utmaningen är ”ät veganskt en vecka”! Finns säkert bra tankar och vinster i det för den som är mer insatt i det hela eller har mer tankar och synpunkter om det men för mig är det faktiskt inget av värde alls. Absolut att man ska tänka på vad man äter och varför man äter det och självklart är det viktigt att tänka klimatsmart etc, men för min del är det hela överkurs och mitt hushåll är verkligen inga storkonsumenter och vi äter varierat på olika vis för att få i oss det som våra kroppar behöver för att må bra.

 

Så med det sagt skippar jag helt denna veckas mål och förmedlar och var och en får äta det den vill och mår bra av!

 

 

(bild från generationpep.se)

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: