Jag buzzar fotobok från Önskefoto

Ute vräker regnet ner och det känns mer som höst än sommar trots att det faktiskt är Midsommardagen idag!
 
Men då passar jag på att drömma mig tillbaka till förra årets semester, en semester som var typ helt perfekt! Vi besökte nya spännade platser men även ett kärt återbesök på vårat favorithotell i Kroatien. 
 
Jag fick möjlighet genom Buzzador att beställa en fotobok från Önskefoto.se och då kändes det perfekt att göra ett sommaralbum som man kan plocka fram och drömma sig tillbaka då och då 😉 och i veckan fick jag hem boken.
 
 
 
 
Själva processen att beställa fotoboken tar lite tid tycker jag nog då det är begränsat antal bilder som får plats även om man kan få med en hel del beroende på layout. Men gäller det ju att tänka igenom vilka bilder man vill ha med och hur layouten ska se ut. Man kan även välja att ha enbart bilder eller kombinera med text. 
 
Nu var jag tyvärr ute i sista stund, innan mitt erbjudande gick ut, så lite halvstressigt blev det. Men om man planerar i tid så kan man få till riktigt fina böcker och man kan ju välja olika teman på sina böcker.
 
Testa du också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: