Mer rumpa och mindre bröst!

Alltså inte för att jag vill ha mindre bröst rent storleksmässigt alltså! Men jag behöver begränsa min bröstträning lite då det har urartat sig lite och jag liksom har fått två bröst på varje sida - mitt vanliga då så klart men även ett extrabröst lite ovanför som då är upptränade muskler... Ser inte så himla snyggt ut, det kan Vanja intyga om!
 
Att träna bröst, eller överkropp över huvudtaget, har jag tyckt varit roligt! Beror väl på att jag har gjort framsteg genom att jag blivit starkare och fått synliga muskler...
 
Men en vältränat kropp kräver ju rätt proportioner så därför inser jag att jag behöver lägga lite mer kraft och fokus på ben och rumpa nu istället. Så nu sitter jag här och knåpar ihop ett nytt träningsprogram med just detta som huvudmål!
 
 
 
Kategori: Allmänt, Hälsa, Träning;
Taggar: ben, benträning, bröst, bröstträning, rumpa, träna, träna rumpan, träning, träningsprogram, träningsupplägg, workout;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: