Nya ögonskuggor från Maria Åkerberg

Härom veckan beställde jag lite nytt från Skogsrospa! Alltid lika mysigt att klicka in på deras sida och kolla in alla underbara produkter, man får liksom lägga band på sig själv för att inte köpa hela sortimentet på en gång!
 
I min senaste beställning var det lite blandad kompott av te, hudrengöring och två nya ögonskuggor!
 
Min tanke är att succesivt byta ut mina ögonskuggor till Maria Åkerbergs då jag mer och mer försöker övergå till ekologiska produkter, både matmässigt och hudvårdsmässigt! Så det får väl bli en skugga vid varje beställning eller så, för man kan ju aldrig få för många ögonskuggor!
 
I min seanste beställning nu då valde jag skuggorna "Indian summer" och "Warm brown":
 
Tänker att dessa kan bli perfekta till en höst-makeup! 
 
Sen innan har jag färgerna "Alabaster" och "Cold dark grey":
 
 
Får klura lite på vilken färg jag väljer här näst! På Skogsro´s sida har de även färdiga "makeup-kit" anpassade efter säsong. Just nu är det ju då "Höstens makeup" som är det aktuella kitet, kanske att man skulle slå till på ett sådant?!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: