Sportlov!

Denna vecka har vi sportlov och det känns helt underbart! Början av den här terminen har varit hektisk och tuff så lovet kom inte en dag för tidigt, var till och med så att jag hade nedräkning sista veckan... Inte alls bra egentligen och jag hoppas att det lugnar ner sig en del nu ett tag. Vissa lösningar är gjorda och jag hoppas att det ska ge resultat helt enkelt. Fast visst vore jobbet trist utan lite utmaningar?!
 
Hur som, så är det nu lov och jag njuter för fullt! Inte för att jag gör så värst mycket, har blivit en snabb sväng på stan, två fika-dater och ett träningsmöte (får återkomma mer med detta framöver). Lite jobb har det visst blivit, men det behöver vi ju inte prata högt om... Annars tar jag det mest lugnt tycker jag. 
 
I morgon bitti åker jag och mamma till Göteborg  och stannar till på söndag! Ska bli en mysig resa som jag ser fram emot! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: