Här är det tyst...

Senast jag skrev var det ju dags att börja jobba igen efter jul-ledigheten! Nu är det ju ett tag sedan och allt rullar på precis som vanligt, dvs fullt upp hela tiden!
 
Lyckades även dra på mig en förkylning så förra helgen var det tv-soffan som gällde från morgon till kväll för maximal kurering! Och det hjälpte för det blev inte värre än så och jag har kunnat jobba som vanligt!
 
Träningen blev ju så klart lidande några dagar men även där är jag tillbaka fullt ut igen! Har satt ihop ett nytt träningsschema som jag ska testa ett tag nu och det känns helt klart att kroppen inte är van vid detta! Underbara träningsvärk!
 
Japp, där har ni liiite livstecken från mig i alla fall, får se när jag hinner med ett lite mer "planerat" inlägg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: