Bakat mera med dadlar - Snickers!

Då har jag varit i baktaken igen då, och återigen är det dadlar inblandade i bakandet! Har sagt det förut och säger det igen - att baka med dadlar är toppen!
 
Denna gång bakade jag en slags "Snickers-kaka":
 
De blev väldigt goda måste jag erkänna och de behövdes inte så stor bit för att stilla suget heller för den delen!
 
Receptet hittade jag på denna underbara blogg: Angelasheaven.com som är fullmatad med spännande recept! Kommer lätt prova fler av hennes recept framöver!
 
Just recpetet till denna Snickers-kaka hittar du direkt HÄR. Jag följde recpetet till punkt och pricka förutom att jag delade upp min i mindre bitar så det blev mer som godisbitar nästan.
 
För oss som räknar makronutrienter så är kcal-värdet på hela satsen 1542 kcal, mer ingående än så räknade jag inte denna gång.
 
Stort tack till dig Angela som delar med dig av dina underbara recept med så vackra bilder till!
 
Om någon testar receptet så lämna gärna en kommentar både här och hos Angela så klart!
 
Lycka till!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: