Men hallå där!

Som vanligt så bara tiden rusar iväg och det ekar väldigt tomt här på bloggen! Har ingen ursäkt för det hela mer än att det inte har vart någon hög prioritering att logga in här helt enkelt! Och även om jag nu har gått på sommarlov så lovar jag ingen bättring heller även om jag tänker försöka komma igång här lite mer igen! Enligt statistiken finns det ju några stackare kvar som läser min blogg. För lite mer frekvent uppdatering kan du följa mig på Instagram där jag heter acsmid.
 
Vad har då hänt sen sist i mitt liv kan man ju då undra så klart? Svaret på det är ganska enkelt - inte så värst mycket! Livet liksom rullar på i full fart och jag trivs bra med det!
 
Jobbmässigt är det en väldigt lugn period nu då eftersom jag sen i onsdags har varit ledig och ska inte börja jobba igen förrän 11 augusti...
 
Men sista veckorna innan lovet är ju alltid ganska så intensiva så det var skönt att gå på ledighet. En tradition på skolan är att personalen möter de äldsta eleverna i en brännbollsmatch sista veckan. I år spelade jag som troll:
 
Min träning rullar också på och jag har kört några gånger med min PT och nya mål är satta - jag ska tävla i bodyfitness nästa år! Har klurat på det ett tag men nu har jag tagit det slutgiltiga beslutet. Detta kommer så klart kräva väldigt mycket träning och ordning med kosten. Men det är ett val som jag har gjort helt själv och det är ju bara jag som kan ansvara för att jag följer min plan. Ska bli spännande att se vad en hårt satsning kan göra med min kropp helt enkelt!
 
Nu när jag är ledig och vi inte har några semesterplaner så har jag mycket tid att lägga på min träning. Som sagt det känns kul och framför allt spännande. Vet att det kommer krävas sjukt mycket framöver och det ska bli intressant att se hur man klarar av det helt enkelt. Och återigen, bara jag som kan styra upp det, så klart med god hjälp av coach och nära och kära!
 
Så detta med träningen kanske jag ska lägga lite fokus på här på bloggen, om inte annat för min egen dokumentation?! Värt att fundera på!
 
Japp, där var lite rader som ett litet livstecken i alla fall! Så ge inte upp mina enstaka läsare, förhoppningsvis händer det mer här framöver! Tack för att ni finns kvar! Vore så klart kul att veta vilka ni är så lämna gärna en liten kommentar!
 
Avslutar med lite sommarbilder och önskar er en trevlig midsommar:
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Det är ju klart att jag följer din blogg.
Kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: