Jag buzzar soppor från Kelda

Som buzzador har jag nu fått möjlighet att testa Keldas soppor. Dessa soppr är klara att äta, bara att värma till lagom temperatur! Smidigt, snabbt och enkelt! Men givetvis går de att piffa till genom att tillsätta valfri tillbehör i soppan, det är nog bara fantasin som sätter gränser.
 
Men för mig som inte är någon mästerkock så var det så klart enklast att bara hälla soppan i grytan och värma upp som tillbehör valde jag en varm macka med bara lite tomat och ost! Smaken jag testade var "Toscannsk tomatsoppa" och den var riktigt god! Men aningens stark kanske, men jag föredrar ju i regel ganska så mild mat så för dem som är mer vana vid mer kryddrik mat så är det nog inget att anmärka på.
 
 
Kan nog tänka mig att köpa dessa soppor fler gånger för jag gillar verkligen soppa. Men som sagt ingen mästerkock så jag skulle liksom aldrig göra en soppa själv från grunden och då är ju dessa ett perfekt alternativ helt enkelt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: