Blogg100:93 - Ikväll är det mätning igen!

Ikväll är det dags för möte med coach igen, de ligger ju tätt nu så här det sista så att inget går på tok!

Mätningen i onsdags förra veckan var inte helt okej så lite justeringar skulle göras och nytt möte bokades in redan efter några dagar. Så jag var en sväng hos coach i söndags morse för att göra en extra avstämning. De justeringar som gjorts var att jag ökade upp lite på kolhydraterna och tillfört lite cashewnötter som mellanmål. Var ju införstådd med att det kanske inte skulle vara några större förändringar på mätningen efter bara några få dagar. Men ändå viktigt att kolla så att det inte fortsätter åt fel håll.

 

Så visst var jag lite smått nervös när tången plockades fram i söndags! Men tack och lov så kunde vi se en förbättring redan så det kändes skönt. Vi gick igenom mitt kostupplägg och gjorde lite enklare justeringar för att inte hamna fel igen. Dessutom är det ju lite psykologisk påfrestande när det inte går som man förväntar sig så det var skönt att se på förbättring. Tror ju även att detta psykologiska påverkar mer än vad man tror på resultaten också.

 

Så efter peppning och uppmuntran från Lisbet så hoppas jag vara tillbaka på banan igen! Ikväll är det dags för mätning igen så då får jag svar! Det som jag kan känna själv är att jag faktiskt mår nästan oförskämt bra just nu. Handlar nog en hel del om att jag lärt mig (med Jimis eviga tjatande) att komma i säng i tid på kvällarna och se till att vila ordentligt på helgerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: