Nu laddar vi!

Om några timmar sitter jag i bilen på väg mot Alingsås och min allra först bodyfitness-tävling!!! Jag är sjukt laddad och nervositeten ligger där i bakgrunden och knackar på!
 
Det har varit en sjukt spännande resa denna tid och jag ser verkligen fram emot att se vad jag har åstadkommit med min kropp när jag väl står där på scenen i morgon! Jag kan ju egentligen inte jämföra mig med någon annan av mina motståndare så klart, men det är ju det som det handlar om i slutändan när domarna sätter sina poäng!
 
Oavsett hur det går så är jag stolt över min resa och mina resultat och det är ju det som är det viktigaste. Men visst vore det kul att placera sig högt också så klart. Men det är ju helt upp till dem som dömer så jag får helt enkelt "bara" göra mitt allra bästa och hoppas att min fysik är den som domarna uppskattar just nu!
 
Idag är det då en så kallad "påfyllardag" då kroppen ska fyllas på med kolhydrater igen. Så i more fick jag äta gröt till frukost och det smakade väldigt gott jämfört med äggvitorna jag ätit undet veckan! Resten av dagen kommer nu bestå av ris och lite torsk!
 
Antar att jag inte kommer hinna skriva mer innan tävling nu utan får återkomma när allt är över igen!
 
 
1 Emma:

skriven

Stort Lycka till!!
Hoppas på lite rapportering här från tävlingen.
// Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: