Blogg100: 2 - Dags för nytt jobb

Dag två på Blogg100 då och än så länge hänger jag kvar ; )
 
Idag är det dags för en total nystart för mig jobbmässigt! Jag ska nämligen börja jobba på en, för mig, ny skola! Efter 15 år (!) på samma arbetsplats är det nu dags för mig att lämna tryggheten för att pröva mina vingar med lite nytt!
 
Ändå helt galet att det är 15 år sen jag började jobbet! Tycker fortfarande att jag är ganska ny på jobbet när jag i själva verket är en av de som jobbat där längst... Så med ny arbetsplats blir jag ju "ny" igen helt enkelt!
 
Jag har verkligen haft 15 toppenbra år, men med ganska så tuff och intensiv höst som ändå gjorde steget lättare att ta att se mig om efter lite nytt. Och när det då som en skänk från ovan dök upp en intressant tjänst vore det ju dumt att inte ta chansen!
 
Helt klart vemodigt att lämna en arbetsplats efter så lång tid, men jag ser verkligen fram emot nya utmaningar och motivation för min egen del.
 
Så helt enkelt dags att bege mig ut på nya äventyr mot Bränningeskolan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: