Fyra dagar kvar

Då är det verkligen nedräkning som gäller! Tisdag idag och på lördag är det dagen D! Alltså helt galet hur fort tiden ändå har gått! Men helt klart känns det bra att det är på sluttampen nu!


Var hos coach för en "sista" formcheck igår kväll. Grejen är nämligen den att idag drar han iväg till Mexico och kommer således inte vara med på själva tävlingen och då heller inte kunna formchecka mig fler gånger. Men jag är tack och lov inte lämnad ensam utan hans bror som även han är coach ställer upp som stand-in! Kommer absolut behöva någon som hjälper mig hela vägen och som under själva tävlingsdagen exakt styr upp hur jag ska göra med allt!

Men åter till gårdagens formcheck då som tack och lov fick godkänt. Men lite kvar att slipa på ända in i det sista så klart. Tömningsveckan körde igång i lördags med den innebörden att jag i dagarna nu jobbar med vatten- och saltbalanansen i kroppen. Allt för att få så tydliga definitioner av musklerna som möjligt. Kosten i övrigt kommer fram till fredag vara ganska lik de senaste veckorna med bara någon enstaka justering. Sen på fredag är det dags att börja fylla och ladda igen.


Hela resan har varit spännande och lärorik på sitt sätt och jag ser med spänning fram emot vad som kommer hända de sista dagarna nu och framför allt vilken form jag kommer vara i på själva tävlingsdagen då så klart! Man vet ju aldrig hur kroppen kommer svara och agera!
Så full fokus några dagar till helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: