Nr 1: En bild på mig + 5 fakta om mig själv

Då kör vi igång med den där listan då! Först ut "En bild på mig + 5 fakta om mig själv"

Ja, vad ska man berätta om sig själv när man ska välja ut fem fakta? På vilken nivå ska man lägga sig helt enkelt? Tänker att ni som har följt mig här genom åren redan vet ganska så mycket om mig och mitt liv egentligen… Sen kanske jag inte ska göra det för avancerat heller för den delen…

1 – Jag är nog ganska så bekväm av mig och väljer nog oftast den enklaste och mest komfortabla vägen när jag ska göra saker. Det vill säga har svårt att kliva utanför min comfort-zone. Visst att det inte stämmer till 100% men jag är nog ganska så förutsägbar.

2 – Jag gillar ordning och reda med struktur på saker och ting. Ni som är lite pålästa om det är med fyra olika färger/personligheter skulle lätt bedöma mig som röd. Att hålla tider (gärna vara ute i god tid) är viktigt tycker jag, så irriterande när folk inte håller tider!

3 – Jag kan fastna allt för många timmar scrollandes i min telefon. Något som jag egentligen ogillar och kan komma på mig själv att jag suttit alldeles för länge men ändå ”ska bara kolla…”.

4 – Jag är väldigt hemma-kär (vilket nog hänger ihop med punkt nummer 1). Jag trivs väldigt bra hemma på alla sätt och vis. Visst är det skönt att åka iväg på små resor och sådant, men hemma är nog ändå alltid bäst. Om inte annat så uppskattar man ju hemmet lite extra efter en tid ifrån.

5 - Kan väl avsluta med lite sockerfakta då också! Jag är nog en av världens största ”sucker” för sötsaker både vad det gäller godis och fika. Helt ärligt så tror jag att jag skulle kunna leva på godis och fika till alla mina mål mat om jag inte visste bättre! Jobbar stenhårt för att hålla sockersuget i schack, men det är inte lätt minsann. Fruktansvärt skrämmande hur beroende socker faktiskt är!

Och så skulle det ju då vara en bild på mig själv då också så här kommer den:

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: