Nr 4: Vad som finns i min väska

Här har jag verkligen inte mycket att komma med minsann! Har ju förstått att många går runt med hur mycket saker som helst i sina väskor med bland annat som följt att de blir väldigt tunga men även rörigt att hålla ordning på sina saker. Jag gillar ju som bekant ordning ocha reda och skulle inte kunna ha en väska i det skicket... 
 
Nej, för mig är det väl minimalt med saker i min väska och det är väl snarare så att det nästa nekar tomt i den! En anledning kanske kan vara att jag försöker ha lite olika väskor beroende på hunör och ändamål och att då flytta en hel uppsättning med saker är ju inte det ultimata! 
 
Så det som i huvudsak är i min väska när jag åker hemifrån är plånbok, telefon, nycklar och en necessär. Så ni förstår att det mesta ligger där och skramlar på botten!
 
Och när vi då ändå är inne på temat väskor så har jag ju viss förkärlek för väskor från Louis Vuitton och har haft glädjen att köpa några av dessa väskor som jag nu har i min ägo. Men kan väl också då erkänna att förra årets inköp ännu inte har använts! Det är verkligen skamligt så det får det bli ändring på inom en väldigt snar framtid!
 
Här är den som jag efter mycket val fram och tillbaka då köpte förra året och som jag nu absolut måste börja använda:
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: